BilletExpressen ApS
CVR 32933440
Etableret 2010
Hollænderdybet 1
2300 København S
E-mail: support@billetexpressen.dk
http://billetexpressen.dk er formidler af salg af billetter.
Kortgebyrer er bortfalder 1. Januar 2018.
BilletExpressen modtager betaling via følgende dansk udstedte betalings- og kreditkort:
Beløbet hæves først på dit kort, når billetterne sendes fra billetexpressen.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Du kan få dine billetter leveret på fire forskellige måder. Til hvert arrangement tilbydes én eller flere muligheder:
For at modtage dine billetter skal du have en gyldig emailadresse. Billetter - der ikke modtages via posten - skal du selv udprinte og medbringe til arrangementet.
Du har ingen fortrydelsesret når du køber billetter på billetexpressen.dk, jf. Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 12.
Billetten er dit adgangsbevis til et arrangement. Den er forsynet med en stregkode og er kun gyldig, når stregkoden er aktiveret.
Stregkoden accepteres kun én gang. Hvis den forsøges scannet ved indgangen mere end en gang, afvises den.
I tilfælde af aflysning er det arrangørens ansvar at sikre refundering af billetprisen. BilletExpressen har ikke noget ansvar for en refundering, men tilstræber at sikre at refunderin-gen gennemføres. Der refunderes IKKE gebyrer samt evt. forsendelsesomkostninger.
Et arrangement er aflyst, hvis det ikke gennemføres.
Ændringer i program, dato eller delvis gennemførelse m.v. er ikke en aflysning, og billetterne til arrangementet refunderes normalt ikke. Læs evt. information om arrangementet.
Enhver reklamation, der vedrører selve arrangementet rettes til arrangøren. Reklamationer i forbindelse med billetkøbet bedes rettet til support@billetexpressen.dk.
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til support@billetexpressen.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
BilletExpressen formidler billetter mellem arrangører og publikum. BilletExpressens indtjening kommer fra gebyrer på denne service. Alle gebyrer fremgår tydeligt i forbindelse med det enkelte arrangement.
Der findes følgende gebyrer hos BilletExpressen:
Der er ikke forsendelsesgebyr ved levering af BILLET-PRINT billetter til din e-mail adresse.
10.1. Billetgebyr – for alle billetter
Der betales gebyr for alle billetter udstedt gennem BilletExpressen ApS. Den enkelte arrangør fastlægger størrelsen af det gebyr publikum skal betale.
Gebyret er indeholdt i billetprisen med mindre andet fremgår.
10.2. BILLET-PRINT gebyr – GRATIS
Der er ikke forsendelsesgebyr på levering af BILLET-PRINT billetter til din e-mail adresse.
10.3. Postgebyr – valgfrit
Hvis du vælger at BilletExpressen skal printe din billet, bliver den sendt hjem til dig med posten. Det koster 35 kr. i forsendelsesgebyr uanset antallet af billetter.
10.4. SMS gebyr – valgfrit
Ønsker du at få sendt en BILLET-SMS med en påmindelse om arrangementet, koster det 5,00 kr.
10.5. Erstatningsgebyr – når uheldet er ude
Har du mistet eller ødelagt din billet kan BilletExpressen hjælpe dig med en ny billet inden arrangementet. Det koster 75 kr. i ekspeditionsgebyr uanset antal billetter - plus 10 kr. for hver billet, der skal erstattes.
11. Forholdet mellem billetkøberen (kunden), arrangøren og BilletExpressen ApS
12. Behandling af personoplysninger
For at du kan indgå aftale med os på billetexpressen.dk, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos BilletExpressen ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Direktøren og medarbejdere hos BilletExpressen ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Du kan i forbindelse med brug af vore tjenester angive, om du ønsker at modtage nyhedsinformationer eller tilbud. Såfremt du har tilmeldt dig, kan du altid afmelde fremtidige henvendelser ved kontakt til arrangøren og ved at sende en e-mail herom til support@billetexpressen.dk
13. Partnerrelationer og links
BilletExpressen indeholder links til andre websites og integrerede sites, men kan ikke holdes ansvarlig for anvendelsen af personoplysninger af tredjemand, der eventuelt finder sted på disse sites medmindre andet følger af dansk rets ufravigelige regler.
enhed(er) i kurven
total:
Tiden er udløbet. Start venligst forfra med at vælge billetter.